Monday, January 08, 2007

情深說話未曾講

Many years ago, I heard this song in a plane coming back from somewhere... I liked it. I liked it a lot but never found out who was the singer and what was the title of the song.

A few nights ago, I heard this song sang by Janice, a lady singer. I quickly amazed by her voice and how well she sang it. Unfortunately, I discovered the original singer of this song is Leon Lai. For a second, I could not agree with that.. How could it be??!! Well, I guess Janice did a WAY better job than he did.

The on-the-stone fact is - I never like Leon Lai. And I have no plan of liking him for the rest of my life.

情深說話未曾講
曲/編:雷頌德 詞:潘源良

仍然在遠方 追我夢與想
繼續懷念你 郤又這麼慢長
從前未會想 感覺是雙方
你若燃亮我 我亦要懂得釋放

*過去每日同路往 不懂珍惜那些境況
這晚我獨來獨往 郤是太後悔浪費時光

#你這剎那在何方 我有說話未曾講
如何能連系上 與你再相伴在旁
愛意要是沒回響 世界與我又何干
原來仍然是你,叫我永遠不斷自強 如晨光(情意比天更晴朗)(無數遠景再同創)
遙遙同往 (願再去找 更遠闊同行地方)

前進獨個闖 溫暖是妄想
每日來又往 也像隔一道牆
回頭又再想 心裡漸奔放
你若能會意 掛念己找到方向

Repeat *, #, #

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home