Thursday, July 21, 2005

Just a little dream

四月二十九日, 星期五.我给自己写下的...

接近将一个星期画上句点的时候. 可以感觉到分分秒秒从我的指缝中滑过. 有点不舍也有点恨不得周末的到来. 人, 总爱在矛盾中徘徊. 我比较愿意去选择潇洒些. 太多灰色地带, 不够真实. 如果我可以无所谓地把头发给束起来, 让着阳光放肆地照耀... 穿着白色衬衫与牛仔裤, 潇潇洒洒地在希腊群岛游荡. 纵使是一个人, 我也一样可以拥有100%的幸福. 因为天空会很蓝, 海会很浪漫, 上帝很会真实.

Enough for the Chinese part...
Honestly, I am not looking forward to weekend. I am just earnestly looking forward for a vacation. I want to be in a place where I can have it all. A place where I can stroll around the unending street with colors and scenes. A place where I can picture myself taking every breath with excitement and thrill. A place where I can be where He is. I know I am silly because I desperately long for a break. A break from the world around me... I wanna run away.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home